dinsdag 1 september 2009

Beste lezer,

Via een vriend, vriendin, familielid, de bibliotheek of zelfs een totaal onbekende heb je het boek 'TussenEenPersoon' van Esther Gerritsen in handen gekregen...Dat betekent dat je vanaf nu meedoet aan de booktracking van Danshuis Station Zuid, Bibliotheek Breda, Bibliotheek Midden-Brabant en Panama Pictures.
Wij zijn heel nieuwsgierig naar je mening, gevoel, associatie en alles wat je nog meer kwijt wilt over de roman of de combinatie tussen dans en literatuur...

Hoe?
Op de voorkant van je boek vind je een nummer, zet je reactie bij het juiste nummer op de blog. Als je reageert, kun je kiezen hoe je wilt reageren: kies voor naam - URL (URL hoef je niet in te vullen) of anoniem als je anoniem wilt blijven. Reactie geplaatst? Geef je boek dan door aan de volgende lezer! Je kunt het spoor blijven volgen op deze blog...

Geen boek? Toch meedoen!
Heb je geen boek in handen gekregen en wil je toch meedoen aan de booktracking? Geen probleem! Leen het boek bij de bibliotheek en zet je reactie onder aan dit bericht.Veel lees én blogplezier!

1 opmerking:

Anoniem zei

Welk boek ik in handen heb weet ik op dit moment niet.
De eerste pagina's stootten mij af, maar langzamerhand kom ik wel meer in het verhaal en de gedachtewereld van de hoofdpersoon. Maar man, wat een ingewikkeld mens is dat!
Ik ben benieuwd hoe hier een dansvoorstelling van is gemaakt.